Om waardevol te worden voor uw klanten moet u één ding doen; voldoen aan de klantbehoeften. Hoe beter dat lukt, hoe waardevoller u voor uw (potentiële) klanten kunt zijn. Een consument die opzoek is naar een goedkoop wit t-shirt zal de meeste waarde kunnen vinden bij de Zeeman. De markt voor designer kleding zal op haar beurt een groep aantrekken die haar waarde zoekt in exclusiviteit en dure merken. Verschillende groepen, verschillende percepties omtrent de waarde van een product of service. Een studie door Treacy en Wiersema beschrijft hoe bedrijven die zich correct hebben ingericht op een bepaalde waardepropositie uitblinken in hun markt. De klantenkring die zij hiermee ontwikkelden kan op deze manier maximaal worden voorzien in hun behoeften. De unieke scan van Scripted Consultancy vindt uw mix van waarden, en laat u zien welke stappen u moet ondernemen. Het lijkt makkelijk. Biedt een goed product of goede service aan voor een scherpe prijs en klanten zullen het kopen. Natuurlijk is er een markt voor kwalitatieve en goedkope producten, maar de vraag is hoe u dit bewerkstelligd. De concurrentie zit immers niet stil en zal ook proberen om zo goedkoop of kwalitatief mogelijk te zijn. Het is daarom zaak dat u uitblinkt op wat u het beste doet en zo de concurrentie het nakijken geeft. Dit kan bereikt worden door zowel uw interne organisatie goed in te richten, uw markt juist te bespelen en uw communicatie goed af te stellen op uw ideale klantengroep. De snelle en gemakkelijke scan van Scripted Consultancy doet dit allemaal voor u en geeft duidelijke actiepunten. Zo krijgt u een blauwdruk van uw potentieel uitblinkend bedrijf, eenvoudig in een persoonlijk rapport. Wilt u een dergelijke scan laten uitvoeren, bezoek dan de productpagina scan klantwaarde. Teun Koldeweij |
https://www.scriptedconsultancy.com/blog/wordt-waardevoller-voor-uw-klanten-de-geavanceerde-scan-van-scripted-consultancy |