Conversie optimalisatie wordt vaak aangeduid met de afkorting CRO. Conversion Ratio Optimalisation oftewel conversie optimalisatie. Dit begrip zal je vaker voorbij hebben zien komen als je de eigenaar bent van een webshop. Wat betekent conversie optimalisatie? Een webshop bezoeker omzetten naar een klant. Conversie optimalisatie en wat het inhoudtJe kunt obstakels in je webshop of op je website wegnemen wanneer je gericht bent op conversie optimalisatie. Als je dit toepast dan zullen de website/webshop bezoekers een betere ervaring hebben en wordt de drempel om over te gaan tot bijvoorbeeld een aankoop lager. Er zijn verschillende factoren waar je rekening mee moet houden bij conversie optimalisatie. Zo moet bijvoorbeeld:
Het toepassen van Conversie OptimalisatieAls je inzicht wilt krijgen in de bezoekers van je website of webshop dan kun je conversie optimalisatie toepassen. Niet alleen het inzicht is echter interessant want conversie optimalisatie richt zich op 3 verschillende doelen:
Conversie optimalisatie is dus belangrijk. Vooral als je website maandelijks veel actieve bezoekers trekt, maar deze bezoekers eigenlijk niet converteren. Je website blijft dan optimaliseren. Website laten optimaliserenBen je er klaar voor om meer bezoekers aan te trekken en een maximaal rendement te behalen? Met Digital Marketing krijg je een gecertificeerd, ervaren SEO specialist en een betrouwbare en flexibele partner. Met het motto “meer rendement & geen poespas” worden jouw online marketingvraagstukken met resultaatgerichte aanpak opgepakt en jouw online marketing getild naar het volgende niveau! Bekijk onze verschillende online marketing pakketten, zoals onze SEO pakketten en SEA pakketten. |
https://wj-digital-marketing.nl/ |